Relacja Live

23.03.2022

11:52

Ścieżka Media & Marketing Insight powraca na scenę Impact’22!
Już 11 maja, podczas pierwszego dnia Impact’22 w Poznaniu, odbędzie się trzecia odsłona cyklu dyskusji w ramach ścieżki Media & Marketing Insight, której partnerem jest agencja THE WAY. Do współpracy merytorycznej dołączyła redakcja BRIEF.pl – jednego z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii, a do wielu żywiołowych dyskusji dołączą topowi eksperci – przedstawiciele cenionych marek takich jak Mastercard, Google, BNP Paribas, Allegro, Dell, czy Inpost. Zaproszeni przez Impact oraz BRIEF szefowie marketingu i komunikacji podzielą się z odbiorcami swoimi przemyśleniami na temat trendów oraz zjawisk, które ich zdaniem wpłyną na szeroko rozumiany dialog marek z konsumentami. Podczas wydarzenia speakerzy omówią najnowsze trendy – rozwój treści audio, NFT, metaverse i internet 3.0. Porozmawiają również jakie zalety i wady widzą CMO’s w transferze brand’ów do świata wirtualnego. Media i marketing to dziedziny, które w ostatnich latach szczególnie szybko ewoluowały i dostosowały się do nowych, niezwykle trudnych rynkowych realiów. Marketerzy oraz dziennikarze wyjątkowo sprawnie przeszli przez cyfrową transformację, jednak aby odnieść sukces i sprostać oczekiwaniom odbiorców warto być o krok przed aktualnymi zmianami dokonującymi się na rynku. Speakerzy poruszą tematy związane z wdrażaniem przez marki nowych modeli klientocentrycznych oraz cyfrowych technologii pozwalających skuteczniej zarządzać doświadczeniem i ścieżką zakupową klienta. Przemysław Kurdziel wspólnie z Wojciechem Krzemieniem poruszą tematy związane z gamingiem oraz przyszłością mobilności. Eksperci porozmawiają również o automatyzacji wykrywania fake-newsów za pomocą sztucznej inteligencji oraz technologii blockchain. Od dawna wiadomo, że publikacje mediowe mogą w drastyczny sposób zmieniać rzeczywistość i wpływać na przyszłość całych społeczeństw, jak i światowych gospodarek. W post-pandemicznym czasie przyjrzymy się również wspólnie z wydawcą BRIEF.pl – organizatorem Rankingu 50 Kreatywnych w Biznesie oraz projektu Dream Employer – tematom związanym z HR i employer brandingiem. Dwie pierwsze odsłony ścieżki Media & Marketing Insight, które miały miejsce na scenach Impact w 2021 roku można zobaczyć na tej stronie. Bilety na Impact’22 do nabycia pod tym adresem.

12:50

Ludzie Impact’22: Jarosław Królewski – polski wizjoner w dziedzinie sztucznej inteligencji
Jarosław Królewski, prezes zarządu i założyciel Synerise, jednej z najbardziej zaawansowanych spółek technologicznych na świecie w dziedzinie sztucznej inteligencji i big data będzie dyskutował wraz z innymi gośćmi Impact’22 na wiosennej edycji wydarzenia. Konferencja Impact odbędzie się już 11 i 12 maja w Poznaniu. Jednym z gości Impact’22 będzie Jarosław Królewski. To twórca Synerise, spółki technologicznej dostarczającej rozwiązania, które unifikują sposób zarządzania danymi oraz, dzięki systemom Business Intelligence (BI) i sztucznej inteligencji (AI), pozwalają na realizację strategii biznesowych. – Tworzymy ekosystem i moim zdaniem jedną z najszybszych baz danych w swojej klasie oraz pragmatyczne aplikacje sztucznej inteligencji – mówi Jarosław Królewski o swojej firmie. Synerise tworzy własne technologie i są to jedne z najbardziej zaawansowanych systemów na rynku. Główne usługi firmy to data processing, wraz z unikalnym na skalę światową własnym systemem bazodanowym, oraz gotowe do użycia rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji. W ofercie firma ma także otwartą platformę, która pozwala na obliczanie zysku z innowacyjnych rozwiązań. Spółka współpracuje z międzynarodowymi korporacjami reprezentującymi różne sektory rynku, m.in. handel, sektor finansowy, telekomunikacyjny oraz e-commerce. Synerise jest uznawane za jedno z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw na świecie. Wartość firmy szacowana na 100 milionów euro i nieprzerwanie rośnie. Jarosław Królewski i jego firma została doceniona przez liczne, prestiżowe nagrody międzynarodowe i krajowe, takie jak np.: tytuł najszybciej rosnącej polskiej spółki technologicznej w Europie wg Financial Times 2022, tytuł najszybciej rosnącej spółki 2021 wg Deloitte Fast 50 CE,  tytuł partnera roku 2017, 2018, 2019 Microsoft; tytuł jednego z 30 najbardziej perspektywicznych przedsiębiorstw technologicznych na świecie wg EY; najszybciej rozwijających się spółek regionów CEE wg Deloitte, zwycięzcy KDD Cup 2021 – mistrzostw świata w dziedzinie sztucznej inteligencji, zwycięzcy Twitter RecSys 2021, zwycięzcy Rakuten Data Challenge 2020, zwycięzcy Booking.com Data Challenge 2021, laureata plebiscytu New Europe dla najbardziej innowacyjnych spółek w Europie, organizowanego przez Google, Res Publica i Financial Times; laureata nagrody specjalnej w konkursie EY Przedsiębiorca Roku 2018 za umiejętne łączenie pracy akademickiej z przedsiębiorczością, Poland AI Person of The Year 2019, Poland Digital Shaper 2018. Laureat Paszportu Prezydenta RP. W przeszłości stypendysta programów naukowych i sportowych na AGH, w młodości laureat m.in stypendium Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Od 2010 roku zajmuje stanowisko wykładowcy i pracownika naukowego na AGH w Krakowie (prowadząc zajęcia m.in. na Wydziale Humanistycznym AGH oraz Wydziale Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej), gdzie współtworzył nagradzane kierunki studiów własnego autorstwa m.in takie jak Social Informatics, E-Economy (najbardziej innowacyjny kierunek studiów w Polsce w 2012 wg MNiSW – 1 mln PLN nagrody) czy Digital Marketing. W 2019 wyróżniony za osiągnięcia nagrodą „Absolwent AGH” – za pracę oraz osiągniecia już jako absolwent AGH. Jest również współpomysłodawcą studiów doktoranckich z dziedziny Data Science na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Mentor sieci Polskiego Funduszu Rozwoju, Członek Rady Fundacji „Platforma Przyszłości Przemysłu”. Ukończył dwa kierunki studiów (informatykę i socjologię), obecnie w trakcie interdyscyplinarnego doktoratu. Panelista i uczestnik wielu konferencji branżowych (World Economic Forum w Davos, Impact CEE, IDC Predictions, Futurecom), wykładowca gościnny na polskich i zagranicznych uniwersytetach oraz speaker międzynarodowych konferencji rządowych takich jak World Government Forum w Dubaju. Autor publikacji, w tym bestsellerowych ukazujących się w ramach Wydawnictwa Naukowego PWN. Pomysłodawca i twórca programu edukacyjnego AI Schools dla szkół i przedszkoli w zakresie sztucznej inteligencji. Fan piłki nożnej, wiceprzewodniczący RN i współwłaściciel ekstraklasowego klubu piłkarskiego – Wisły Kraków SA. Wiosenne wydarzenie Impact’22, którego będzie gościem, odbędzie się już 11 i 12 maja w Poznaniu.