
„Przestaliśmy kupować na zeszyt”. W nowych spotach KPRM opowiada historie rodzin, których życie zmieniło 500+
Trzy nowy spoty internetowe KPRM i Ministerstwa Rodziny to kontynuacja kampanii podsumowującej pierwsze trzy miesiące programu, którą w piątek zainaugurowała premier Szydło. W spotach pokazywane są historie rodzin, których życie uległo zmianie dzięki wprowadzeniu programu 500+. Klipy internetowe z tym przesłaniem to podkreślenie przekazu Kancelarii budowanego od samego początku programu: 500+ wspiera rodzinny w codziennych sprawach i zmienia ich życie. Pierwsze wspólne wakacje, realizacja pasji dzieci czy nauka języków to jedne z kilku akcentowanych w spotach korzyści z programu.
„Przestaliśmy kupować na zeszyt, na wszystko nas stać” – mówi jeden z bohaterow spotu „Codzienne sprawy”.
„Nie musimy się zastanawiać, czy płacić rachunki, czy kupić dzieciom inne rzeczy” – słyszymy w klipie „Marzenia”
„Będę mógł spokojnie zaplanować wakacje mojej rodziny” – słyszymy od jednego z bohaterów klipu „Wakacje”.
Spoty pod względem realizacyjnym są zbieżna z poprzednimi kampaniami KPRM dotyczącymi 500+ i nie tylko. Ich przekaz będzie podkreślany przez rząd w kolejnych tygodniach i miesiącach działania programu.
Więcej z: Ujazdowskie

Polityczny plan tygodnia: możliwa wizyta Tuska w Kijowie, rząd o gotowości obronnej, Trzaskowski i Nawrocki w trasie, oficjalne ogłoszenie wyborów

Polityczny plan tygodnia: kolejne posiedzenia sztabów kryzysowych, Sejm o powodzi, konwencja PiS, Duda w USA

Polityczny plan tygodnia: konsultacje polsko-niemieckie, Tusk na otwarciu delegatury ABW w Rzeszowie, Ziobro przed komisją śledczą, komisja o aresztowaniu Romanowskiego
