PiS na ostatniej prostej kampanii postawiło na mobilizację. Szereg działań i inicjatyw mają maksymalnie zmotywować elektorat PiS – mówi w rozmowie z 300POLITYKĄ jeden ze sztabowców partii rządzącej.

Od dziś w telewizjach jest emitowany spot z mobilizacyjnym przekazem „Głosując na PiS masz gwarancję, że głosujesz za dobrą przyszłością swojej rodziny, że głosujesz za Polską”. Nasi rozmówcy podkreślają, że „zaskoczeniem i nowym formatem jest fakt, iż w spocie narratorami są premier Morawiecki i wicepremier Szydło”.

Obok tradycyjnych działań, takich jak spoty i spotkania z elektoratem w PiS, od tygodnia pracuje grupa wolontariuszy, którzy non stop obdzwaniają sympatyków i wyborców PiS, mobilizując ich do pójścia na wybory. To działanie w stylu amerykańskich kampanii, które gwarantują bezpośrednie dotarcie do wyborców – tłumaczy 300POLITYCE sztabowiec ugrupowania rządzącego.

Wszystkie ręce na pokład. Używamy wszystkich narzędzi, aby dotrzeć do wyborców. PiS zawsze był innowacyjny na tym polu i w tej kampanii również wyprzedzamy pod tym względem konkurentów – podkreśla nasz rozmówca.