– Nowy billboard to biało-czerwone barwy, energia ludzi i hasła odzwierciedlające dokonania PiS. Wiarygodność to nasza siła. Dlatego ludzie nam ufają. Billboard pokazuje ten atut – mówi w rozmowie z nami jeden ze sztabowców PiS. Dziś na konferencji prasowej ugrupowanie zaprezentuje billboard, zdaniem sztabowców różniący się od dotychczasowych kampanii outdoorowych partii rządzącej.
Oprócz loga PiS na billboardzie – który 300POLITYKA publikuje jako pierwsza – znalazło się również hasło „Dobry czas dla Polski” oraz logo-serce, które bardzo dobrze “zagrało” w kampanii europarlamentu. Według sztabowców cały layout to wynik badań socjologicznych – biało-czerwona koncepcja była bardzo dobrze odbierana w trakcie badań.
– To koncepcja różniąca się od dotychczasowych layoutów PiS. Rzucający się w oczy, przejrzysty i energetyczny – nowa koncepcja może okazać się wyjątkowo trafiona – mówi sztabowiec partii rządzącej.