Zdaniem sztabowców Jakiego, z którymi rozmawiała 300POLITYKA, temat rozbudowy metra ma być wiodącym na tym etapie kampanii. Przyznają, że budzi największe zainteresowanie wyborców.

Sztabowcy Jakiego zwracają uwagę, że ich zdaniem Platforma „przespała temat” i dopiero po prawie miesiącu ofensywy Jakiego z planem rozbudowy metra „gorączkowo ubrała kandydata PO w żółtą kamizelkę, która ma przykryć to, że miesiącami wykpiwał plan budowy nowych linii”.

Według informacji, jakie uzyskaliśmy ze sztabu, Patryk Jaki ma w niedzielę otworzyć w samym centrum Warszawy #JakiCaffee, która ma służyć jako punkt informacyjny, o tym gdzie powstaną 3 i 4 linia metra. W #JakiCaffee ma też być możliwość spotkania kandydata, który bedzie w sieci informował kiedy będzie miał dyżury. Kawiarnia ma też być miejscem, gdzie będą się zgłaszali wolontariusze do kampanii Jakiego.