W cyklu wideo rozmów, które nasza redakcja nagrała podczas konferencji Impact’22, pytaliśmy gości konferencji o najważniejsze wydarzenia i zjawiska gospodarcze w Polsce i na świecie. W tym odcinku rozmówcą Katarzyny Mokrzyckiej jest Jakub Kłoczewiak z Allegro.

Niewiele jest branż, które mogłyby określić okres pandemii jako dobry – e-commerce jest głównym wyjątkiem. A jak ma wyglądać działalność giganta e-handlu po pandemii, gdy wszystkie sklepy znów działają normalnie? Pytamy o to Jakuba Kłoczewiaka, dyrektora działu zajmującego się  zarządzaniem doświadczeniem klienta w Allegro.

Polskiej firmie jednocześnie ze wzrostem sprzedaży udało się utrzymać wysoki poziom zadowolenia klientów z jakości usług.

– To dlatego, że mamy priorytety – chodzi o duży wybór, ceny i wygodę – mówi nasz rozmówca i wskazuje, jak dużą rolę odgrywają w rozwoju firmy nowoczesne technologie. Jakie? Chociażby sztuczna inteligencja, wykorzystywana na bardzo dużą skalę w obsłudze klienta na etapie reklamacji i zwrotów.

Katarzyna Mokrzycka rozmawia ze swoim gościem o tym i innych rozwiązaniach technologicznych, a także o tym, jak koniec pandemii wpływa na działalność firmy i o planach rozwoju Allegro związanych z przejęciami na zagranicznych rynkach.