Co zobaczyć na scenie tegorocznej edycji Impact’21, jednej z największych imprez gospodarczych w tej części Europy? Wybraliśmy kilka tych najbardziej interesujących, abyście ich nie przegapili podczas streamu na specjalnej platformie Impact.
1. Dyskusja moderowana pt. Jak się rodzą jednorożce?, Paweł Borys, Marcin Grzymkowski, moderuje Paweł Czuryło (środa, 27.10., scena 1, godz. 13:10)
Ponad milion dolarów – tyle musi być warta innowacyjna firma, aby można ją było nazywać jednorożcem. Wszystko jednak zaczyna się od inwestycji w nowe technologie, które mogą się okazać światowym sukcesem. O tym z dziennikarzem Interia.pl porozmawiają Paweł Borys z Polskiego Funduszu Rozwoju oraz Marcin Grzymkowski, CEO eObuwie.pl.
2. Dyskusja moderowana pt. Jak digitalizując nie zgubić człowieka, Bartosz Ciołkowski, Piotr Voelkel, Jędrzej Marciniak, Magdalena Kasiewicz, moderuje Grzegorz Nawacki (środa 27.10., scena 2, godz. 14:25)
Gdzie jest miejsce człowieka w świecie zdominowanym przez sztuczną inteligencję, roboty i autonomiczne pojazdy? Na to pytanie postarają się odpowiedzieć Bartosz Ciołkowski, CEO Mastercard na region Europy Środkowo-Wschodniej oraz Piotr Voelkel ze School of Form. Do dyskusji włączą się także Jędrzej Marciniak, wiceprezes Credit Agricole, i Magdalena Kasiewicz z Customer Success Lead w Microsoft.
3. Dyskusja moderowana pt. Fair to Women: rola pracodawców w wyrównywaniu szans kobiet na rynku pracy, Aneta Kocemba, Maciej Kuske, Monika Chajdacka, moderuje Barbara Rogala (środa 27.10., scena 4, godz. 13:55)
Jak być uczciwym pracodawcą i pomagać kobietom w ich rozwoju zawodowym? Ten temat poruszą Aneta Kocemba, Head of Credit Suisse Warsaw i Maciej Kuske, Head of Technology and Security Division w NatWest. Do dyskusji zaproszono również HR Director z Capgemini Monikę Chajdacką.
W Polsce z roku na rok przybywa zeroemisyjnych samochodów. Czy to moda, czy jednak poważna zmiana w świadomości społeczeństwa? Zastępca Prezesa Zarządu w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Artur Lorkowski w rozmowie z dziennikarzem Pawłem Oksanowiczem wypowie się na temat rewolucji, jaką niesie za sobą elektryfikacja transportu.
5. Dyskusja moderowana Medycyna 2030: czy roboty mogą leczyć dzieci?, Tomasz Maciejewski, Ireneusz Wochlik, moderuje Tomasz Jaworski (czwartek 28.10., scena 1, godz. 13:55)
Inteligentne maszyny wkroczyły już do wielu obszarów życia. Czy za niedługo zastąpią lekarzy? Nad tym tematem pochylą się dr n. med. Tomasz Maciejewski, dyrektor Instytutu Matki i Dziecka oraz Ireneusz Wochlik, członek zarządu fundacji AI Law Tech. Paneliści wspólnie z moderatorem Tomaszem Jaworskim z Microsoftu zastanowią się, czy roboty w niedalekiej przyszłości będą mogły tak sprawnie diagnozować i leczyć choroby, jak lekarze z krwi i kości.
6. Dyskusja moderowana pt. Dokąd zmierza e-commerce? Trendy na rok 2022, Magdalena Kotlarczyk, Adam Marciniak, Joanna Pieńkowska-Olczak, Monika Zielińska, Jacek Palec, moderuje Krzysztof Berenda (czwartek 28.10., scena 2, godz. 12:30)
Przedstawiciele trzech dużych firm zajmujących się e-commerce: Adam Marciniak z CCC, Monika Zielińska z IKEA i Jacek Palec z Frisco przedyskutują najbliższą przyszłość tej branży. Do rozmowy moderowanej przez dziennikarza RMF włączy się również prezes zarządu Google Polska Magdalena Kotlarczyk oraz Joanna Pieńkowska-Olczak, prezeska PayU.
7. Fireside chat pt. Era komercjalizacji perowskitów, rozmowa Pawła Oksanowicza z Olgą Malinkiewicz (czwartek 28.10., scena 3, godz. 11:30)
Wejście perowskitów na rynek komercyjny może znacząco zmienić sposób, w jaki patrzymy obecnie na zieloną transformację. O swoim wynalazku w rozmowie z Pawłem Oksanowiczem opowie Olga Malinkiewicz, innowatorka, założycielka i CTO Saule Technologies.
8. Dyskusja moderowana pt. Silver tsunami vs Gen Z. Czy da się znaleźć punkty styku w marketingu skierowanym do tak skrajnie różnych grup docelowych i jak marki powinny się dopasować?, Marcin Ledworowski, Tomasz Szymański, Marta Życińska, Michał Maszkiewicz, moderuje Przemysław Kurdziel (czwartek 28.10., scena 4, godz. 12:15)
Silver tsunami to zjawisko coraz częstsze w wielu krajach, do którego przyczynia się szybkie starzenie się społeczeństwa. Jak dostosować gospodarkę i marketing zarówno do młodych, jak i starych odbiorców? Zastanowią się nad tym Marcin Ledworowski, członek zarządu Banku Pocztowego i Tomasz Szymański, Managing Partner w TGTH. O odpowiednim marketingu opowie również Marta Życińska, dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard. W ramach tego panelu wystąpi także Michał Maszkiewicz, Research Manager w Carlsberg Polska.