Relacja Live

31.05.2021

00:31

Impact:

Nadiart – rękodzieło na życzenie klienta
Sprzedaż w sklepach stacjonarnych na początku pandemii spadła aż o 23 procent. Ale podczas gdy Covid-19 masowo zamykał sklepy stacjonarne, wzrost notowały sklepy online. Okazało się jednak, że dziesiątki tysięcy właścicieli małych sklepów i punktów usługowych, którzy nie mieli wcześniejszych doświadczeń z e-commerce, zostało odciętych od przychodów nawet na kilkanaście tygodni. Jedną z działalności, której Covid dał się we znaki, jest NADIART. To wyjątkowy autorski projekt łączący sztukę i rękodzieło, prowadzony przez Nadię Siemek, absolwentki szkoły plastycznej i artystki. Nadiart – rękodzieło na życzenie klienta Nadia Siemek urodziła się w Rosji, w rodzinie gdzie – jak sama mówi – sztuka była codziennością. Po studiach projektowania ubiorów w Moskwie i pracy jako projektantka wnętrz, postanowiła zmienić swoje życie i zamieszkać w Polsce. Teraz prowadzi własną firmę NADIART, gdzie dzieki swoim wielu zainteresowaniom i umiejętnościom oferuje szeroki wachlarz usług związanych z rękodziełem. W NADIART można naprawić ukochaną biżuterię, uszyć na zamówienie wymarzone kreacje i zamówić obraz. Pandemia Covid-19 sprawiła, że także tego typu działalności zaczęły szukać dróg do wejścia na rynek e-commerce. Stawiać pierwsze kroki w tej branży przedsiębiorstwu NADIART pomógł projekt akceleracyjny Mastercard. Obecnie w sklepie internetowym, którego tworzenie wsparł Mastercard, można kupić przede wszystkim obrazy Nadii Siemek. W ofercie artystka ma również inne, ręcznie robione przedmioty: od biżuterii do zabawek i pościeli dla dzieci. Ręcznie uszyte małe dzieła sztuki, na przykład poduszki i lalki, mogą być dostosowane do życzeń klienta na zamówienie, wytworzone w dowolnym kolorze i rozmiarze. Pomysł artystki na biznes to nie zwykły zakład krawiecki, ale zakład połączony ze sklepem, gdzie można kupić wszystko, co da się wykonać jako rękodzieło. Teraz jej produkty i usługi są dostępne do zamówienia online. Dzięki temu NADIART mogła zwiększyć swoją bazę klientów i przetrwać trudny okres pandemii, a wielbiciele rękodzieła mają szansę kupić wyjątkowe i spersonalizowane produkty. Mastercard wsparł polski e-commerce Program akceleracyjny, w którym wzięło udział przedsiębiorstwo NADIART, został zrealizowany w ramach projektu „E-business vs. lockdown”, dofinansowanego przez Mastercard Centre for Inclusive Growth. Grant w wysokości 200 tys. dolarów, przeznaczony przez Mastercard na tę akcję, pozwolił uruchomić oprócz dedykowanego programu akceleracyjnego także ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną. Za realizację tych działań odpowiadała Fundacja Impact, jako pierwsza organizacja pozarządowa w Europie Środkowo-Wschodniej, której przyznano grant z globalnego programu Mastercard Centre for Inclusive Growth. Artystyczno-rękodzielnicza działalność NADIART była jednym z 20 małych i średnich przedsiębiorstw, które otrzymały dostęp do programu akceleracyjnego. Miał on na celu przeprowadzenie transformacji cyfrowej wybranych firm. Program trwał od stycznia do maja 2021 roku. Jego uczestnicy otrzymali poza wskazówkami ekspertów także niezbędne narzędzia cyfrowe, jak dostęp do platformy e-sklepu czy chmury cyfrowej. Każda z firm mogła liczyć na wsparcie eksperta Fundacji Impact w wymiarze 100 godzin. Ten biznesowy konsulting dotyczył przede wszystkim narzędzi pomocnych w budowie i rozwoju e-sklepu, a także skutecznej promocji w internecie – czyli dwóch obszarów szczególnie ważnych dla przedsiębiorcy stawiającego swoje pierwsze kroki w e-commerce.

11:33

Impact:

PLECIONA.pl – pasja, która zmieniła się w e-biznes
Sprzedaż w sklepach stacjonarnych na początku pandemii spadła aż o 23 procent. Ale podczas gdy Covid-19 masowo zamykał sklepy stacjonarne, wzrost notowały sklepy online. Okazało się jednak, że dziesiątki tysięcy właścicieli małych sklepów i punktów usługowych, którzy nie mieli wcześniejszych doświadczeń z e-commerce, zostało odciętych od przychodów nawet na kilkanaście tygodni. Jedną z działalności, której Covid dał się we znaki, jest sklep Pleciona.pl, założony w 2013 roku przez pasjonatów wędkarstwa spinningowego. W jego bogatej ofercie coś dla siebie znajdzie każdy wędkarz-spinningista, niezależnie czy szuka wymarzonego sprzętu czy najskuteczniejszych przynęt na drapieżniki. Pleciona.pl – od pasji do biznesu Firma Pleciona.pl zajmuje się sprzedażą specjalistycznego sprzętu wędkarskiego. Prowadzi sprzedaż w internecie oraz w sklepie stacjonarnym. Właściciele sklepu to prawdziwi pasjonaci. Oprócz łowienia metodą spinningową i castingową, posiadają też duże doświadczenie w zakresie połowu sumów i wędkarstwa morskiego. W zimie chętnie uprawiają wędkarstwo podlodowe. Swoją wiedzę i doświadczenie przekładają na zaangażowanie w dobór oferty sklepu. W rezultacie każdy miłośnik wędkarstwa, niezależnie, czy jest fanem wędkarstwa spinningowego, morskiego, czy innego typu znajdzie w sklepie Pleciona.pl wszystko, czego potrzebuje. Aby rozwijać swój biznes, a zarazem dotrzeć z ofertą do jak największej liczby klientów dzielących z nimi pasję, właściciele zdecydowali się na udział w programie akceleracyjnym Mastercard. Mastercard wsparł polski e-commerce Program akceleracyjny, w którym wzięło udział przedsiębiorstwo Pleciona.pl, został zrealizowany w ramach projektu „E-business vs. lockdown”, dofinansowanego przez Mastercard Centre for Inclusive Growth. Grant w wysokości 200 tys. dolarów, przeznaczony przez Mastercard na tę akcję, pozwolił uruchomić oprócz dedykowanego programu akceleracyjnego także ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną. Za realizację tych działań odpowiadała Fundacja Impact, jako pierwsza organizacja pozarządowa w Europie Środkowo-Wschodniej, której przyznano grant z globalnego programu Mastercard Centre for Inclusive Growth. Sklep Pleciona.pl była jednym z 20 małych i średnich przedsiębiorstw, które otrzymały dostęp do programu akceleracyjnego. Miał on na celu przeprowadzenie transformacji cyfrowej wybranych firm. Program trwał od stycznia do maja 2021 roku. Jego uczestnicy otrzymali poza wskazówkami ekspertów także niezbędne narzędzia cyfrowe, jak dostęp do platformy e-sklepu czy chmury cyfrowej. Każda z firm mogła liczyć na wsparcie eksperta Fundacji Impact w wymiarze 100 godzin. Ten biznesowy konsulting dotyczył przede wszystkim narzędzi pomocnych w budowie i rozwoju e-sklepu, a także skutecznej promocji w internecie – czyli dwóch obszarów szczególnie ważnych dla przedsiębiorcy stawiającego swoje pierwsze kroki w e-commerce.

12:34

Impact:

Moda Męska do 6xl – indywidualne podejście do każdego zamówienia
Sprzedaż w sklepach stacjonarnych na początku pandemii spadła aż o 23 procent. Ale podczas gdy Covid-19 masowo zamykał sklepy stacjonarne, wzrost notowały sklepy online. Okazało się jednak, że dziesiątki tysięcy właścicieli małych sklepów i punktów usługowych, którzy nie mieli wcześniejszych doświadczeń z e-commerce, zostało odciętych od przychodów nawet na kilkanaście tygodni. Jedną z działalności, której Covid dał się we znaki, jest sklep odzieżowy Moda Męska do 6xl. To wyspecjalizowany sklep z ubraniami dla mężczyzn w wielu, także rzadko dostępnych rozmiarach. Moda Męska do 6xl – indywidualne podejście do klienta Prowadzący sklep Moda Męska do 6xl przykładają dużą wagę nie tylko do jakości produktów, ale i obsługi klienta. W związku z tym starają się podchodzić indywidualnie do każdego zamówienia. Odzież dostępna w sklepie jest starannie dobierana u sprawdzonych producentów i dystrybutorów. Posiada między innymi bardzo dużą ofertę produktów polskiej produkcji, co w dzisiejszych czasach jest rzadkością. Cały asortyment Mody Męskiej do 6xl – jak wskazuje sama nazwa – jest dostępny w standardowych rozmiarach oraz tych nadwymiarowych. Sklep jest kontynuacją rodzinnej firmy. Dlatego też osoby, które go prowadzą, posiadają wieloletnie doświadczenie w sprzedaży odzieży męskiej. Pandemia Covid-19 sprawiła, że działalności takie jak ten sklep zaczęły szukać dróg wzmocnienia swojej pozycji na rynku e-commerce. Rozwinąć w tym kierunku pomógł przedsiębiorstwu projekt akceleracyjny Mastercard. Mastercard wsparł polski e-commerce Program akceleracyjny, w którym wzięło udział przedsiębiorstwo Moda Męska do 6xl, został zrealizowany w ramach projektu „E-business vs. lockdown”, dofinansowanego przez Mastercard Centre for Inclusive Growth. Grant w wysokości 200 tys. dolarów, przeznaczony przez Mastercard na tę akcję, pozwolił uruchomić oprócz dedykowanego programu akceleracyjnego także ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną. Za realizację tych działań odpowiadała Fundacja Impact, jako pierwsza organizacja pozarządowa w Europie Środkowo-Wschodniej, której przyznano grant z globalnego programu Mastercard Centre for Inclusive Growth. Wyspecjalizowany sklepu oferujący modę męską był jednym z 20 małych i średnich przedsiębiorstw, które otrzymały dostęp do programu akceleracyjnego. Miał on na celu przeprowadzenie transformacji cyfrowej wybranych firm. Program trwał od stycznia do maja 2021 roku. Jego uczestnicy otrzymali poza wskazówkami ekspertów także niezbędne narzędzia cyfrowe, jak dostęp do platformy e-sklepu czy chmury cyfrowej. Każda z firm mogła liczyć na wsparcie eksperta Fundacji Impact w wymiarze 100 godzin. Ten biznesowy konsulting dotyczył przede wszystkim narzędzi pomocnych w budowie i rozwoju e-sklepu, a także skutecznej promocji w internecie – czyli dwóch obszarów szczególnie ważnych dla przedsiębiorcy stawiającego swoje pierwsze kroki w e-commerce.

14:36

Impact:

EcoBobo – wszystko dla najmłodszych
Sprzedaż w sklepach stacjonarnych na początku pandemii spadła aż o 23 procent. Ale podczas gdy Covid-19 masowo zamykał sklepy stacjonarne, wzrost notowały sklepy online. Okazało się jednak, że dziesiątki tysięcy właścicieli małych sklepów i punktów usługowych, którzy nie mieli wcześniejszych doświadczeń z e-commerce, zostało odciętych od przychodów nawet na kilkanaście tygodni. Jedną z działalności, której Covid dał się we znaki, jest przedsiębiorstwo EcoBobo Marta Celińska. Ten sklep specjalizuje się w sprzedaży ekologicznych akcesoriów i odzieży dla dzieci. EcoBobo – eko gadżety dla dzieci i rodziców Założycielki sklepu EcoBobo prowadzą go już od 5 lat. Do tej pory większość czasu poświęcały dla sklepu stacjonarnego, ale bardzo chciały być widoczne także w internecie. Pandemia koronawirusa i ograniczanie działalności sklepów stacjonarnych wymusiła na nich przyspieszenie realizacji tych planów. Ułatwienie dostępu do oferty online klientom sklepu EcoBobo wsparł projekt akceleracyjny Mastercard. Obecnie sklep internetowy posiada w ofercie produkty kilkuset marek. Szeroki asortyment EcoBobo obejmuje zabawki i akcesoria dla najmłodszych, wyposażenie pokoje dziecięcego i ubranka dla dzieci, ale nie tylko. Dla siebie w EcoBobo znajdą też coś rodzice, którym ekologiczne świece czy herbaty pozwolą się zrelaksować po dniu opieki nad dzieckiem albo przyjaciele przyszłych rodziców, szukających zestawów prezentowych na baby shower. Mastercard wsparł polski e-commerce Program akceleracyjny, w którym wzięło udział przedsiębiorstwo EcoBobo Marta Celińska, został zrealizowany w ramach projektu „E-business vs. lockdown”, dofinansowanego przez Mastercard Centre for Inclusive Growth. Grant w wysokości 200 tys. dolarów, przeznaczony przez Mastercard na tę akcję, pozwolił uruchomić oprócz dedykowanego programu akceleracyjnego także ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną. Za realizację tych działań odpowiadała Fundacja Impact, jako pierwsza organizacja pozarządowa w Europie Środkowo-Wschodniej, której przyznano grant z globalnego programu Mastercard Centre for Inclusive Growth. Działalność twórczyń EcoBobo była jednym z 20 małych i średnich przedsiębiorstw, które otrzymały dostęp do programu akceleracyjnego. Miał on na celu przeprowadzenie transformacji cyfrowej wybranych firm. Program trwał od stycznia do maja 2021 roku. Jego uczestnicy otrzymali poza wskazówkami ekspertów także niezbędne narzędzia cyfrowe, jak dostęp do platformy e-sklepu czy chmury cyfrowej. Każda z firm mogła liczyć na wsparcie eksperta Fundacji Impact w wymiarze 100 godzin. Ten biznesowy konsulting dotyczył przede wszystkim narzędzi pomocnych w budowie i rozwoju e-sklepu, a także skutecznej promocji w internecie – czyli dwóch obszarów szczególnie ważnych dla przedsiębiorcy stawiającego swoje pierwsze kroki w e-commerce.