Szymon Hołownia zaprezentował na swoim profilu na Facebooku swój nowy spot wyborczy. – Główny przekaz koncentruje się na podkreśleniu siły komunikacji międzyludzkiej. Szymon Hołownia od samego początku swojej kampanii nieustannie pozostaje w kontakcie ludźmi, budując wokół siebie i swojej kandydatury społeczność obywatelską. Szczere zainteresowanie ludzi w proces wyboru prezydenta, prezentowany w spocie jest zjawiskiem, którym nie mogą pochwalić się kandydaci partyjni – tłumaczą sztabowcy kandydata.

W najnowszym spocie przedstawiono jedną z takich rozmów Szymona Hołowni z wolontariuszami z całej Polski, w której zadaje im pytanie o to, czego im najbardziej brakowało podczas długotrwałego zamknięcia. Osoby z Ekipy Szymona przyznają, że był to brak kontaktu z bliskimi, rodziną i przyjaciółmi. Tę grupę osób łączą szczególne wartości. Dla nich najważniejsze są relacje, a bliskość, solidarność, wsparcie i wzajemna pomoc, to fundamenty budujące poczucie wspólnoty, w której wszyscy troszczą się o siebie nawzajem – zaznaczono w komunikacie prasowym.