„Dobra szkoła” – pod takim hasłem rusza szeroka kampania informacyjna, która ma pokazać szczegóły reformy edukacji. O całej akcji poinformuje we wtorek premier Beata Szydło na konferencji prasowej razem z minister Zalewską. „Dobra szkoła” ma pokazać zalety mocno „ostrzeliwanej” do tej pory reformy edukacji i pokazać jej konkretne efekty – przede wszystkim najbardziej zainteresowanym.
Reforma edukacji, którą zajmuje się dziś rząd to w tym momencie jeden z głównych tematów politycznych. I tak pozostanie w najbliższych miesiącach. KPRM startuję z dedykowaną akcją informacyjną, aby budować poparcie dla reformy. Specjalne pakiety edukacyjne dla rodziców oraz akcje informacyjne prowadzone w regionach przez wojewodów i kuratorów oświaty to niektóre z narzędzi jakie KPRM i MEN będą wykorzystywać do informowania o szczegółach zmian w systemie i jego przyszłości.
Podobnie jak w przypadku pozostałych akcji informacyjnych, całość ma być kompleksowo obrandowana i wizualizowana. W ten sposób rząd – po debacie o reformie edukacji w Sejmie na tle wniosku o wotum nieufności dla minister Zalewskiej – chce przejąć komunikacyjną inicjatywę, jeszcze przed planowanym na 19 listopada kolejnym protestem nauczycieli.
fot. KPRM