300POLITYKA jako pierwsza publikuje nowy spot telewizyjny Platformy, który został przygotowany na ostatnią prostą kampanii parlamentarnej. W klipie wykorzystano metaforę „wspólnego domu” budowanego przez zwykłą rodzinę do zbudowania przesłanie o konieczności jego ochrony. Nazwa PiS nie pada w spocie, ale jest oczywiste, przed kim Platforma sugeruje, trzeba „wspólny dom” bronić.
W klipie wykorzystano bardzo silnie działający na emocję obrazek niszczenia domu, zbudowanego przez rodzinę. „Trzeba [dom] chronić przed tymi, którzy chcą go niszczyć i urządzać po swojemu, rujnować budżet obietnicami bez pokrycia, którzy mówią prawo a chcą władzy bezwzględnej. Ty decydujesz jak będzie” – mówi narrator w kluczowej części spotu.
Klip wyróżnia się pomysłowością i jakością wykonania od poprzednich spotów Platformy w tej kampanii. Działa nie tylko na emocje, ale i jest bardzo dobrze wykonany.