
Filmik z udziałem dzieci PBK staje się wiralem. Jak oceniają go komentatorzy?
Filmik z udziałem dzieci PBK staje się wiralem. Jak oceniają go komentatorzy?
Opublikowany w nocy po raz pierwszy na 300 filmik z udziałem dzieci prezydenta – nakręcony przez ich przyjaciół, bez jakiejkolwiek ingerencji sztabu PBK – stał się natychmiast głównym tematem w mediach społecznościowych. Przez większość kluczowych komentatorów i obserwatorów kampanii filmik został oceniony dobrze lub bardzo dobrze. Został zauważony także przez dziennikarzy zagranicznych – choćby Henry’ego Foya z „Financial Times”.
Niektórzy wskazują – jak choćby dziennikarz „Rz” Michał Szułdrzyński – iż filmik ten może zmienić bieg kampanii.
Spot game changer. Zrobi wrażenie.
— Kasia KolendaZaleska (@KolendaK) May 14, 2015
Myślę, że ten klip naprawdę może zmienić bieg tej kampanii. Chyba, że sztab AD ma jakieś wunderwaffe
— Michał Szułdrzyński???????????? (@MSzuldrzynski) May 14, 2015
Podoba mi się ten spot z dziećmi Komorowskiego. Z dystansem, bez zadęcia i celebryckiego klimatu.
— Michał Majewski (@MajewskiMichal) May 14, 2015
Szczerze? Jest cholernie bardzo dobry 🙂
— Burzynska Agnieszka (@BurzynskaAga) May 14, 2015
Home video. Naturalne, bez mejkapów, masek i udawania. Zwykli ludzie. Bez PBK (fizycznie). Dobre. #spotPBK
— Beata Biel (@beatabiel) May 14, 2015
Amazing. Kids of Polish president @Komorowski, famously media-shy, make a home movie to support their dad's campaign https://t.co/fdB5IWkFUa
— Henry Foy (@HenryJFoy) May 14, 2015
Pierwsza udana rzecz w kampanii PBK. Chyba rzeczywiście powstała poza sztabem 🙂 Treści mało, ale ciepły.
— Paweł Wójcik (@pafelwoo) May 14, 2015
https://twitter.com/pobozy/status/598985721479856128
Dzisiaj @Komorowski nabrał wiatr w żagle- dobry spot, pokazuje zwykłych normalnych ludzi nie oderwany establisment http://t.co/2XZa4CFfrs
— Jan Popławski (@janpoplawski) May 14, 2015
Reakcja mojego polskiego politycznego TL świadczy o tym, jak bardzo czekał on/czekaliśmy na coś autentycznego i porządnego ze strony PBK.
— Paulina Kozlowska (@powderblush) May 14, 2015