Wkrótce pojawią się billboardy z premier Kopacz – mówi 300POLITYCE Joanna Mucha, rzecznik sztabu Platformy. Jak się dowiadujemy, outdoor będzie tylko elementem całej kampanii wizerunkowej szefowej rządu, która ma opierać się na pokazaniu, że liderka PO słucha ludzi. Jej elementem będą też spoty telewizyjne. To pierwsza tego typu akcja Platformy po wyborach prezydenckich.

Platforma chce wykorzystać impet, który dały podróże premier Kopacz po kraju. Dlatego kampania ma mieć ściśle „personalny” aspekt i będzie zogniskowana wokół szefowej rządu. To próba przejęcia inicjatywy w lipcu, w sytuacji w której Beata Szydło jest zdecydowanie mniej aktywna na kampanijnym szlaku niż premier Kopacz, a wcześniej Andrzej Duda.

Sztab PiS zaprezentował już w tej kampanii spot – tuż po konwencji na Torwarze, ale był on bardzo krótko emitowany.
PEK28a

fot. KPRM/PO