– Grają jak obiecywali, szybko i skutecznie. Pierwsi, którzy pokazali coś dla ludzi – mówią postaci zwykłych Polaków występujące w spocie KPRM z okazji połowy kadencji, jaki widziała 300POLITYKA.
Przygotowane przez KPRM wideo opiera się na skojarzeniu połowy kadencji, która upłynęła od objęcia władzy przez PiS z połową meczu piłkarskiego, wykorzystując przy tym atmosferę wspólnoty jaką daje wspólne kibicowanie polskim zawodnikom. Odwołuje się także do wspólnotowego przekazu, który ekipa PiS rozpoczęła w kampaniach 2015 r.
Klip spina obchody 2-lecia rządów, które pod hasłem #dobre2lata rozpoczęły się od poniedziałkowej konferencji prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego z premier Szydło. Składa się z wypowiedzi ludzi, którzy mają przypominać kibiców idących na mecz. Kończy się wypowiedzią Szydło, podkreślającą znaczenie wsparcia dla rządu zwolenników PiS oraz rolę Kaczyńskiego w obozie władzy.
„To dopiero połowa gry, ale cieszę się, że prowadzimy do przerwy. Też kiedyś grałam i wiem, że nie wolno zwalniać. Jest jeszcze wiele do zrobienia. Musimy utrzymać wysokie tempo i dobry styl. Mamy świetny zespół i mądrego trenera. Najważniejsze, że jesteśmy razem; wszyscy jesteśmy biało-czerwoną drużyną”.
Hasło spotu – „dajemy radę” ma odwoływać się do kampanijnego przekazu: „damy radę”. Odniesienia do rywalizacji sportowej, nawiązują do określenia biało-czerwonej drużyny, często używanego przez premier Szydło.