O 14:30 w KPRM rozpocznie się konferencja prasowa premier Szydło i ministrów, która zainaguruje akcję podsumowującą działanie programu 500+. Jak się dowiadujemy, duża kampania informacyjna ma obejmować m.in. spoty internetowe, a całość jest oparta na dwóch podstawowych przekazach: jakie korzyści odniosły polskie rodziny po starcie programu i jak – na konkretnych przykładach – zmieniło się ich życie.

W ten sposób rząd w swoim przekazie chce wykorzystać historie, które wielokrotnie pojawiały się w prasie i mediach społecznościowych o zmianach zachodzących dzięki 500+. 1 lipca mija data składania wniosków do programu, jeśli ktoś chce uzyskać dopłatę z wyrównaniem – to najważniejszy w tym roku deadline dla całego projektu.

2

W przyszłym tygodniu pojawi się seria spotów internetowych z identycznym przekazem. KPRM chce w spójny sposób podsumować pierwsze trzy miesiące 500. Temu ma służyć cała kompleksowa i przemyślana kampania, która była przygotowywana od wielu tygodni. To również sposób, na narzucenie, podkreślenie tematu 500+ w pierwszych tygodniach wakacji. Całość zbudowana jest tak, jak wcześniejsze skuteczne kampanie informacyjne KPRM – na wielu płaszczyznach i za pomocą różnych środków.

50001a

Fot. KPRM