Tomasz Siemoniak uruchomił nową stronę internetową – przyszlosplatformy.pl – która ma być ważnym kampanijnym narzędziem na miesiąc przed końcem głosowania w wyborach wewnętrznych w PO.

Najważniejszym elementem strony jest możliwość sprofilowania jej, w zależności od tego, z jakiego regionu jest wyborca/członek Platformy, a także od tego, w jakim jest wieku. Dane należy określić już na początku. Wówczas – gdy przejdzie się na kolejne segmenty strony – można będzie zobaczyć klipy nagrane przez polityków reprezentujących konkretne regiony, z których podchodzi użytkownik. Tego rodzaju „targetowanie” to novum, gdy chodzi o strony internetowe polityków. Jak tłumaczą twórcy strony, Tomasz Siemoniak chce pokazać dzięki temu, iż ma ofertę dla różnych grup w Platformie. W kolejnych zakładkach można znaleźć szczegółowy program kandydata, informacje o nim itd.

Progr

Na stronie Siemoniaka widnieje 25 trwających ok. minutę klipów. Każdy z nich to osobne przesłanie do członków PO od poszczególnych liderów i znanych twarzy Platformy. Wśród nich są kluczowe postaci, m.in. Ewa Kopacz, Małgorzata Kidawa-Błońska, Henryka Krzywonos, Marek Biernacki, Cezary Grabarczyk, Agnieszka Pomaska, Rafał Trzaskowski, Sławomir Nitras, a także nieco mniej znane twarze, jak Marek Sowa, Beata Małecka-Libera czy Jacek Tomczak.

Jak przekonują twórcy strony, będzie ona uzupełniana na bieżąco o kolejne nagrania, tak, by na początku stycznia stanowiły one swoisty „poradnik” dla członków PO, przed samym głosowaniem.

Przed wyborami parlamentarnymi pisaliśmy o bardzo sprawnych technicznie i merytorycznie spotach Grzegorza Schetyny, który także posiada swoją domenę, ale mimo, iż jest ona aktualizowana na bieżąco, nie różni się zbyt istotnie od typowych stron internetowych polityków. Walorem strony Siemoniaka są filmiki z poparciem kluczowych polityków, czego na stronie Schetyny na razie brakuje.