Nowy spot internetowy Platformy to jedno z pierwszych w tej kampanii bezpośrednich uderzeń tego typu w Beatę Szydło. Główny przekaz jest prosty: Szydło nie poradziła sobie z zarządzeniem niewielkim miastem, a chce rządzić Polską. „Nie dała rady” – w klipie przerobiono główne hasło PiS w kampanii.
W 75-sekundowym klipie wykorzystano informacje z czasów, gdy Szydło była burmistrzem Brzeszcz. Ten temat praktycznie wcale nie pojawiał się w kampanii, nie został też wykorzystany przez premier Kopacz w debacie. Spot jest dobrze przygotowany i widać wyraźnie, że Platforma zgromadziła dużo materiałów o Szydło, włącznie z informacjami z mediów loklanych.
Są tu szczegółowe informacje o zadłużeniu Brzeszcz, bezrobociu w mieście, cenach wody itd.
Na mniej niż 48 godzin przed ciszą wyborczą ten spot nie zmieni już ogólnego obrazu kampanii.