„Godność ludzka przestaje mieć znaczenie. Silna wobec słabych, słaba wobec silnych” – to przekaz nowego telewizyjnego spotu partii KORWIN. W spocie pokazano zachowanie straży miejskiej wobec sprzedawcy truskawek w centrum Warszawy – sytuację głośną kilka lat temu. Strategia emisji spotu ma gwarantować, że trafi do szerokiego grona odbiorców.
„Pozwólmy Polakom spokojnie żyć i pracować” – to przekaz pozytywny klipu, który ma pokazywać esencję opresyjnego wobec obywateli państwa, którym ma być zdaniem KORWINA Polska. Emisja telewizyjna spotu jest finansowana z crwodfundingu.
Jak podkreślają sztabowcy, spoty będą mieć szeroki zasięg. Klip ze sprzedawcą truskawek będzie emitowany m.in. w mniejszych stacjach informacyjnych (Superstacja), telewizjach muzycznych i rozrywkowych (ForFunTV) czy kanałach takich jak National Geographic. Spot będzie też szeroko emitowany w regionalnaych stacjach kablowych jak TV Silesia czy TV Wielkopolska, gdzie koszty emisji są bardzo niskie, a zasięg jest bardzo duży.
Drugim elementem kampanii KORWINA jest spot o imigrantach – w animowanej formie pokazano główny przekaz partii.
https://youtu.be/RWinnDYapdo
Te dwa spoty to główna część telewizyjnej kampanii KORWINA na ostatniej prostej kampanii.