Sztab Beaty Szydło startuje z internetowych klipów o propozycjach programowych. Po dobrze przyjętym spocie skierowanym do wolontariuszy, teraz doradcy kandydatki PiS na premiera chcą eksponować w sieci merytoryczną stronę jej kampanii. Prezentacja klipu zbiega się z poranną konferencją prasową, na której Szydło zaprezentowała ustawę przywracającą obowiązek szkolny. Jak podkreślają sztabowcy, takie działanie pokazuje, że wszystkie płaszczyzny kampanii sztabu współgrają ze sobą.
Jak mówi nam Paweł Szefernaker: „Ten klip i cała seria następnych, które przygotowujemy to przedłużenie i rozbudowanie pomysłu, który dobrze sprawdził się w kampanii Andrzeja Dudy”. Jak podkreśla Szefernaker, który odpowiada w sztabie PiS za koordynację działań internetowych, podobne pomysły – stosowanie infografik, klipy programowe na konkretny temat – są regularnie stosowane w kampaniach na Zachodzie.
Kolejne filmy maja być zintegrowane z propozycjami ustaw, które Szydło – w ramach tzw. „pakietu na pierwsze 100 dni” – systematycznie pokazuje w trakcie objazd kraju.