Nowy, 60-sekundowy spot telewizyjny PiS to rozwinięcie przekaz z zaprezentowanego w poniedziałek hasła na główną część kampanii – „Praca, nie obietnice”. W klipie Szydło mówi o pakiecie ustaw, które jej zespół przygotował na pierwsze 100 dni rządu, w tym o pomocy rodzinom (500 zł na dziecko) i przedsiębiorcom (15% CIT). „Polacy czekają nie na kolejne puste obietnice, a na konkrety” – mówi kandydatka PiS na premiera w spocie. Spot ma założeniach sztabowców PiS podkreślić budowany w kampanii „merytoryczny i spokojny” wizerunek wiceprezes PiS.
To kolejna duża inwestycja telewizyjna sztabu PiS po 60-sekundowym spocie zbudowanym wokół problemu niedożywionych dzieci. Jednak ten klip ma wyłącznie przekaz pozytywny. Nie ma w nim odniesień do Platformy poza otwierającym zdaniem o pustych obietnicach. Spot podkreśla główny przekaz kampanii ogólnokrajowej PiS w tej chwili – PO ma puste obietnice, a Szydło konkrety wypracowane w trakcie spotkań z Polakami. Klip ilustrowany jest zdjęciami ze spotkań w terenie Szydło, ostatniej konwencji w Warszawie, a także spotkań wiceprezes PiS w Krynicy.