– Nie widzę wielkiego zwrotu w kampanii Rafała Trzaskowskiego. Po pierwsze, trochę świat jest inny, po drugie, proszę też pamiętać, że w tamtej [2020 roku] bardzo krótkiej kampanii poznawaliśmy kawałek Rafała Trzaskowskiego, przez te 5 lat zapomnieliśmy, w sensie państwo, widownia, osoby które obserwują wybory, że Trzaskowski jest postacią kompletną. To, że ktoś się skoncentruje na tym, że słucha jazzu, tak jak pan redaktor mówił w zapowiedzi, nie oznacza wcale, że jest to jedyna muzyka, której słucha – stwierdziła Barbara Nowacka w „Rozmowie Piaseckiego” TVN24.
– Mamy świadomość, że żeby zmobilizować wyborców, co dla nas jest kluczowe, żeby ta frekwencja była bardzo duża, to musimy rozmawiać właściwie o wszystkich problemach, wyzwaniach, tematach, których ludzi interesują – mówiła dalej szefowa MEN.
– Nie oszukujmy się, wielkie miasta to promil zainteresowania. Natomiast dzisiaj prawdziwe problemy, które i koalicja i prezydent powinni rozwiązywać, są w tych mniejszych miejscowościach – dodała.