
Czabański: Duża część mediów komercyjnych uprawia sprytnie propagandę. Media publiczne muszą to rozbijać
Czabański: Duża część mediów komercyjnych uprawia sprytnie propagandę. Media publiczne muszą to rozbijać
– Jeszcze za wcześnie na oceny. Można powiedzieć, że media idą w dobrą stronę. Oczywiste są różne błędy, wszystkie media popełniają błędy, w tym publiczne. Na pewno wypełnia lukę, która była i to bardzo poważną, nawet wyrwę, która była w przekazie informacyjnym, poglądów na polskiej scenie medialnej wcześniej – mówił Krzysztof Czabański w rozmowie z Konradem Piaseckim w Gościu Radia Zet. Jak dodał:
„Mamy do czynienia z jednej strony z dużą częścią mediów komercyjnych, które uprawiają bardzo nieraz, robiąc to sprytnie, propagandę w istocie rzeczy, to media publiczne muszą to rozbijać (…) Na pewno jest większe spektrum, niż w mediach komercyjnych. Idę o każdy zakład. Możemy zrobić badania, monitoring instytucji, które trzeba by powołać”
– Zmieniamy media publiczne w dobrą stronę, popełniając błędy – stwierdził Czabański.
Więcej z: Live

Bielan: SOP zajmuje się przekazywaniem informacji zaprzyjaźnionym dziennikarzom

„Twardo stoję na stanowisku, że politycy różnych opcji powinni ze sobą rozmawiać”. Hołownia odnosi się do medialnych doniesień
„Pierwszy żołnierz od II wojny światowej, który poległ w obronie granicy”. Duda wspomina sierżanta Sitka
