– To mural przygotowany w możliwie najbardziej ekologiczny sposób, przy użyciu tylko 60 litrów farby, zaprojektowany przez Bartosza Kwietnia. Mural, który przedstawia Polskę, naszą kampanię, który przedstawia naszą walkę, naszą ideę. Polska to nie jest pięknie skoszony trawnik, to nie bałagan, nieużytek, nie ziemia, którą ktoś może sobie zabrać – mówił Szymon Hołownia podczas konferencji prasowej.
– Nie wiem jak długo będzie tu z nami to drzewo. Nie wiem jak długo będzie trwała ta najdziwniejsza kampania na świecie. Nie wiem ile czasu będzie nas stać, żeby ten konkretny billboard utrzymywać. Ale ile razy będziecie przejeżdżać, pamiętajcie, że to drzewo tu było. Na tej betonowej pustyni, że myśmy je zasadzili i zasadziliśmy też tym aktem drzewo w naszych sercach. Drzewo, o którym za 100, za 1000 lat nikt nie będzie pamiętał, kto je zasadził, ale będzie przynosiło komfort, cień kolejnym pokoleniom, które pod nim usiądą – dodał.