Prowadzimy rodzinny hotel od wielu lat. Mamy 30 pokoi. Przez pandemię musieliśmy znacznie ograniczyć nasze działania, ale nie poddajemy się. Dzięki programom wsparcia utrzymaliśmy miejsca pracy, bo wierzymy, że za jakiś czas wróci możliwość przyjęcia wszystkich gości. Rządowe wsparcie dostaliśmy po 2 dniach od załatwienia formalności – głos lektora relacjonuje słowa właściciela firmy rodzinnej w nowym klipie instytucji rozwojowych, który 300POLITYKA publikuje jako pierwsza.

Jak się dowiadujemy, kampanii informacyjnej ma towarzyszyć kolejny objazd premiera Mateusza Morawieckiego oraz szefów instytucji rozwojowych po firmach, które dzięki tarczom utrzymały zatrudnienie. Większą rolę w promowaniu odbudowy gospodarki otrzyma Marlena Maląg, której interwencje podczas kampanii prezydenckiej zyskały uznanie zaplecza politycznego rządu.

Współpracownicy premiera przypominają nagraną na offie rozmowę liderów PO i PSL na sali sejmowej, w której chwalili tarczę podczas pierwszej fali pandemii. Stratedzy rządu uważają, że sprawa utrzymania miejsc pracy jest kluczowa dla odzyskania większej przewagi obozu rządowego i najlepszym politycznym punktem wyjścia do porównania z ofertą opozycji.

Klip to kolejny element kampanii promującej tarczę antykryzysową. Obejmuje dwa spoty, które będą emitowane w telewizji, stronach internetowych oraz serwisach społecznościowych. Kampania została przygotowana przez instytucje rozwojowe – PKO BP, PFR, ARP, BGK, ZUS oraz Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej.

Dodatkowo, od kilku dni odbywają się regularne konferencje Marleny Maląg, Olgi Semeniuk, Gertrudy Uścińskiej czy Waldemara Budy. Kampanię wspierają szefowie PFR Paweł Borys i BGK Beata Daszyńska-Muzyczka.