
W trendach Googla, Szydło budziła większe zainteresowanie niż Kopacz
Jak pokazują szczegółowe statystyki wyszukiwań w internecie, Beata Szydło budziła podczas debaty wyraźnie większe zainteresowanie, niż Ewa Kopacz. Po samej debacie, zainteresowanie Kopacz zaczęło spadać, Szydło rosnąć.
Choć generalnie nie świadczy to o zwycięstwie, zwłaszcza polityka mniej znanego opinii publicznej, niż Ewa Kopacz (oznaczona kolorem czerwonym), to w analogicznych analizach w innych krajach pokrywało się to ze zwycięzcą debaty.
Szydło (oznaczona kolorem niebieskim) udaje się utrzymać zainteresowanie internautów masowej wyszukiwarki także po zakończeniu debaty:
W ciągu dnia, przed debatą obie liderki miały podobne wskaźniki wyszukiwań. Na wykresie wyraźnie widać kiedy zaczęła się debata i że zainteresowanie Ewą Kopacz po debacie spadło, a Szydło wzrosło:
Kilkanaście minut po debacie, zainteresowanie obiema kandydatkami zaczęło spadać i osiągnęło podobny poziom:
Wykres całego dnia wyraźnie pokazuje moment debaty:
Więcej z: News

„To nie brudne chwyty w kampanii powinny decydować o przyszłości Polski, tylko obywatele”. Prezydent Duda w orędziu

Polityczny plan tygodnia: ostatni polityczny weekend przed I turą, kolejna debata Republiki, Trzaskowski i Hołownia ze Stanowskim, Duda o składce zdrowotnej, podpisanie traktatu z Francją, RPP o stopach procentowych

Prezydent w orędziu o braku ulicy Lecha Kaczyńskiego, przemyśle pogardy i rosyjskim imperializmie [5 CYTATÓW]
