Jak pokazują szczegółowe statystyki wyszukiwań w internecie, Beata Szydło budziła podczas debaty wyraźnie większe zainteresowanie, niż Ewa Kopacz. Po samej debacie, zainteresowanie Kopacz zaczęło spadać, Szydło rosnąć.

Choć generalnie nie świadczy to o zwycięstwie, zwłaszcza polityka mniej znanego opinii publicznej, niż Ewa Kopacz (oznaczona kolorem czerwonym), to w analogicznych analizach w innych krajach pokrywało się to ze zwycięzcą debaty.

Szydło (oznaczona kolorem niebieskim) udaje się utrzymać zainteresowanie internautów masowej wyszukiwarki także po zakończeniu debaty:

Screen Shot 2015-10-19 at 21.19.41

W ciągu dnia, przed debatą obie liderki miały podobne wskaźniki wyszukiwań. Na wykresie wyraźnie widać kiedy zaczęła się debata i że zainteresowanie Ewą Kopacz po debacie spadło, a Szydło wzrosło:

Screen Shot 2015-10-19 at 21.21.48Kilkanaście minut po debacie, zainteresowanie obiema kandydatkami zaczęło spadać i osiągnęło podobny poziom:

Screen Shot 2015-10-19 at 21.26.14

Wykres całego dnia wyraźnie pokazuje moment debaty:

Screen Shot 2015-10-19 at 21.31.49