
W trendach Googla, Szydło budziła większe zainteresowanie niż Kopacz
Jak pokazują szczegółowe statystyki wyszukiwań w internecie, Beata Szydło budziła podczas debaty wyraźnie większe zainteresowanie, niż Ewa Kopacz. Po samej debacie, zainteresowanie Kopacz zaczęło spadać, Szydło rosnąć.
Choć generalnie nie świadczy to o zwycięstwie, zwłaszcza polityka mniej znanego opinii publicznej, niż Ewa Kopacz (oznaczona kolorem czerwonym), to w analogicznych analizach w innych krajach pokrywało się to ze zwycięzcą debaty.
Szydło (oznaczona kolorem niebieskim) udaje się utrzymać zainteresowanie internautów masowej wyszukiwarki także po zakończeniu debaty:
W ciągu dnia, przed debatą obie liderki miały podobne wskaźniki wyszukiwań. Na wykresie wyraźnie widać kiedy zaczęła się debata i że zainteresowanie Ewą Kopacz po debacie spadło, a Szydło wzrosło:
Kilkanaście minut po debacie, zainteresowanie obiema kandydatkami zaczęło spadać i osiągnęło podobny poziom:
Wykres całego dnia wyraźnie pokazuje moment debaty:
Więcej z: News

PiS z przekazem dwóch spotów na Święta: PO to #POgarda, mówi o pomocy jako o tworzeniu “marginesów społecznych”, a jej pomysł na walkę z inflacją musi być bolesny dla społeczeństwa

Polityczny plan tygodnia: Morawiecki w fabryce amunicji z unijnym komisarzem, politycy w trasie, polsko-rumuńskie konsultacje, konwencja gospodarcza Lewicy, sejmowa komisja o sędziach pokoju, Senat o mObywatel

Polityczny plan tygodnia: Morawiecki na uniwersytecie w Heidelbergu z polskim credo o historycznym punkcie zwrotnym UE, Tusk dalej na Śląsku, szczyt UE, Hołownia o zarządzaniu wodami
