
„Kocham Polskę” – nowa akcja wizerunkowa PO i nowy spot w kontrze do „Polski w ruinie”
„Kocham Polskę” – pod tym hasłem Platforma Obywatelska rusza z nową akcją wizerunkową i spotem, który 300POLITYKA publikuje jako pierwsza.
Kilkaset banerów w każdym okręgu wyborczym, kilkadziesiąt emisji nowego spotu w prime timie, intensywna promocja spotu w internecie, dzwonki telefoniczne – Platforma Obywatelską rozpoczyna akcję, która ma być kontrą do – zdaniem polityków PO – negatywnego przekazu PiS o „Polsce w ruinie”.
– Jeszcze nie jest to raj, ale kocham ten kraj, w jego rytm będzie bić moje serce – tymi słowami zaczyna się piosenka zawarta w spocie promującym akcję PO. Spot wkróce trafi na stronę internetową. Ze strony będzie można ściągać grafikę – tapety na komputer i telefon oraz covery na Facebooka. Będzie także możliwość ściągnięcia dzwonka na telefon.
Baner „Kocham Polskę” odsłoni dziś na konferencji prasowej Ewa Kopacz. Ostatnio banery sprawdziły się w kampanii prezydenckiej Andrzeja Dudy.
Więcej z: News

Polityczny plan tygodnia: PMM o wakacjach kredytowych i na sztabach węglowych, Senat o dodatku węglowym, sierpniowe posiedzenie Sejmu, obchody 78. rocznicy Powstania Warszawskiego, Lewica w trasie

Polityczny plan tygodnia: PMM w trasie, Moskwa na podpisaniu przez Ukrainę umowy z Międzynarodową Agencją Energetyczną, Sejm o zmianach w regulaminie i wyborze członków RMN, Senat o zmianach w Kodeksie karnym

Polityczny plan tygodnia: posiedzenie RBN, PMM dalej w trasie, Sejm, RPP o stopach procentowych, PAD w Lipsku
