Jeżeli ktoś w tym pojedynku wyborczym będzie miał szczególnie ciekawe kampanie- to właśnie oni. 300polityka mocno przyglądać się będzie idywidualnym kampaniom kandydatów, którzy zapisali się w najnowszej historii polityki jako efektywni spindoktorzy. Dziś, na konferencji w Lublinie, swój billboard ogłosi Michał Kamiński. Początkowo, miał iść do wybów z wymyślonym przez siebie hasłem „Unia Lubelska, Unia Europejska”, ale ostatecznie będzie to hasło regionalnej kampanii całej listy, a sam Kamiński wystartuje z hasłem, które przyniosło mu sukces w poprzedniej kampanii.

Screen Shot 2014-04-05 at 09.29.27

Kamiński przeprowadził już pierwszą falę reklam wyborczych w lokalnych mediach. Kampanię rozpoczął od „przedstawiającego się” listu do wyborców na łamach lokalnych gazet.

Screen Shot 2014-04-05 at 09.38.39

W najbliższym czasie, Kamiński ma wyruszyć w trasę oznakowanym wyborczo busem. Podobnym, już od pewnego czasu po swoim okręgu jeździ Adam Bielan. Bielan, swoją kampanię prowadzi już od kilku tygodni, stawiając mocno na bezpośredni kontakt z wyborcami.

1487437_291460704346133_1411089089_n

Bielan, podobnie jak większość polskich europosłów, przeprowadził również informacyjną kampanię billboardową, ale nie rozpoczął jeszcze wieszania plakatów czysto wyborczych.

1902758_281235008702036_434934541_n

Bardzo aktywną kampanię prowadzi Paweł Piskorski, który rozpoczął ją dużą konwencją w Szczecinie z udziałem kandydata europejskich liberałów na szefa Komisji. Piskorski, chyba najbardziej ze wszystkich omawianych kandydatur postawił na kampanię bezpośrednią. Jego Twitter i Facebook pełne są zdjęć z ulicznych rozmów z wyborcami zachodniopomorskiego i lubuskiego.

64985_647961365241383_1854505712_n

W kampanii, Piskorski posługuje się jednolitym wzorem billboardu opracowanym dla wszystkich kandydatów Europy Plus, ale w sieci korzysta też z ciekawszych kreacji graficznych:

1960016_641678255869694_1407544831_n

1977338_640859879284865_87609142_n

Krzysztof Kosiński, młody spindoktor ludowców zasłynął swoim wyborczym spotem, apelującym do wyborców do dokonania zmiany pokoleniowej. Jako pierwsi pisaliśmy o tym klipie.

Screen Shot 2014-04-05 at 09.53.43

Kosiński również prowadzi dość intensywną kampanię w terenie, gdzie uzyskał mocne wsparcie ministra pracy w promowaniu dorobku PSL w dziedzinie polityki rodzinnej.

1796421_818745134819043_755801400_n