Screen Shot 2016-05-29 at 23.38.50“#VoteyMcVoteface” – to kampania, która wymyślił i przedstawił na Downing Street założyciel Snap Fashion, 28-letni Jenny Griffiths. David Cameron zwrócił się do Facebooka, Ubera, Snap Fashion i The Lad Bible o pomoc w zwiększeniu liczby najmłodszych wyborców, którzy zarejestrują się do głosowania w referendum.

Akcja polega na umieszczaniu wyborczych selfie z hasztagiem #VoteyMcVoteface, który jest nawiązaniem do niedawnej akcji #BoatyMcBoatface, polegającej na wyborze przez internautów nazwy dla nowoczesnej badawczej łodzi podwodnej obsługiwanej z nowego statku ekspedycyjnego Sir David Attenborough.

Akcję #VoteyMcVoteface Jenny Griffiths tłumaczy na swoim LinkedIn .

Przeciwnicy pozostania Wielkiej Brytanii w Unii oskarżają, że rząd, korzystając ze swojej pozycji regulatora wymusił na firmach technologicznych wsparcie swojej kampanii referendalnej.