Bank Pekao wprowadza nową funkcję Click2Call umożliwiającą klientom korzystającym z aplikacji PeoPay szybkie i wygodnie połączenie z konsultantem infolinii Banku. Wszystko za pomocą jednego przycisku, bez konieczności wprowadzania numeru klienta czy PIN-u do serwisu telefonicznego Pekao24.

Użytkownicy aplikacji PeoPay otrzymali możliwość bezpośredniego kontaktu z konsultantem Banku Pekao z poziomu aplikacji. Dzięki wcześniejszemu uwierzytelnieniu w aplikacji PeoPay klienci będą już zidentyfikowani i zalogowani do serwisu konsultanta usługi Pekao24. Podczas takiej rozmowy będzie można zastrzec swoją kartę, otrzymać pomoc w zakresie serwisu Pekao24 i aplikacji PeoPay, uzyskać informacje o swoich kartach płatniczych, a także zapytać o nowości w ofercie Banku.  

Funkcja Click2Call jest dostępna po zalogowaniu się do PeoPay w formie ikonki z słuchawką telefonu lub po wybraniu w menu  „Więcej” zakładki „Kontakt z bankiem” i „Infolinia”. Co ważne, funkcja jest dostępna dla klientów korzystających z aplikacji PeoPay w wersji 4.19 na iOS i 4.20 na Android, posiadających aktywny i niezablokowany kanał „Serwis telefoniczny – konsultant”.

PeoPay Banku Pekao to nowoczesna aplikacja, która jest na bieżąco udoskonalana przy pomocy zaawansowanej analityki danych i nowoczesnych narzędzi m.in. z obszaru sztucznej inteligencji. W drugiej połowie 2021 wprowadzono unowocześnioną technologicznie aplikację w wersji 4.0. 

Jesteśmy zadowoleni, bo aplikacja cieszy się niezmiennym zaufaniem użytkowników. Wprowadzane na bieżąco usprawnienia technologiczne doprowadziły PeoPay do pozycji jednego z liderów jakości. Np. w sklepie Google Play aplikacja utrzymuje stałą ocenę 4,8 – podkreśla Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych Banku Pekao S.A. – Wprowadzony przez nas teraz Click2Call, ze względu na brak konieczności wprowadzania danych do logowania do serwisu telefonicznego TelePekao, znacznie skraca czas połączenia przez IVR, ponieważ użytkownik wybiera temat rozmowy w aplikacji i od razu trafia do odpowiedniego konsultanta – dodaje przedstawiciel banku.

Aplikacja PeoPay w wersji 4.0 i wyższych zawiera szereg modułów dodatkowych takich jak inwestycje czy notowania. Nowością jest również możliwość personalizacji aplikacji poprzez dostępne widżety, zakupu w aplikacji biletów komunikacji miejskiej, a także wykonanie opłaty za parkowanie przy pomocy telefonu. Najnowsza wersja aplikacji PeoPay jest szybsza i bardziej intuicyjna. Umożliwia przeprowadzanie transakcji płatniczych bezpośrednio z konta w różnych walutach i to bez dodatkowych kosztów. Użytkownicy ulepszonej wersji aplikacji mają także możliwość dokonywania płatności zbliżeniowych telefonem bez konieczności posiadania fizycznej karty. Teraz będą mogli również zadzwonić bezpośrednio przy pomocy aplikacji i porozmawiać z konsultantem. 

Aplikację PeoPay w wersji 4.19 na iOS można pobrać na telefon z App Store, natomiast PeoPay w wersji 4.20 jest na Android jest stopniowo udostępniania w sklepie Google Play.